نرده حفاظ شاخ گوزنی چیست؟،شاخ گوزنی وکاربرد آن

نرده حفاظ شاخ گوزنی چیست؟،شاخ گوزنی وکاربرد آن

  • 64

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

کاربرد  نرده حفاظ شاخ گوزنی

گروه صنعتی تبریز استپ

شاخ های زیبا، قوی و در هم پیچیده گوزن الهام بخش طراحی  نرده حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزن نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخ های قوی گوزن ندارد. نرده حفاظ شاخ گوزنی از نمونه های برتر حفاظ روی دیوار است که این روزها در همه منازل نصب شده است. انواع حفاظ دیوار حیاط، نرده فلزی بالکن، نرده حفاظ کارگاهی و ... برای جلوگیری از ورود سارقین نصب می شود.

نرده حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ بصری از زیباترین طرح نرده حفاظ است و علاوه بر کاهش ضریب نفوذ به فضای داخل، به نمای شهری نیز آسیب نمی رساند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی

در گذشته استفاده از سیم خاردار برای حفظ امنیت پایگاه های نظامی و ساختمان های خارج از شهر متداول بود. این روزها به علت بزرگ شدن شهرها نصب نرده ها و حفاظ های امنیتی در ساختمان های مسکونی نیز رایج شده است.

طراحان و دکوراتیوها با طراحیانواع حفاظ روی دیوار با اشکال زیبا و شکیل توانسته اند سازه ای مقاوم را برای حفظ امنیت ساختمان طراحی کنند. حفاظ های امروزی شباهتی به سیم خاردارهای قدیمی ندارند و در واقع چهره ساختمان را بد منظره نمی کنند. حفاظ شاخ گوزنی در هماهنگی کامل با دکوراسیون نمای بیرونی است و ملاک های زیبایی شناختی را هم حفظ می کند.

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

با نصب نرده روی دیوار امکان نفوذ به حیاط و داخل ساختمان از بین خواهد رفت. برای اینکه ظاهر حفاظ موجب هراس ساکنین نشده و ساختمان شبیه زندان نباشد، لازم است تا سازه های شکیل با رنگ های متنوع تولید شوند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ پذیری با رنگهای دلخواه را دارد. رنگ نرده به گونه ای است که در برابر اشعه خورشید و رطوبت باران ثابت مانده و دچار ریزش و تغییر رنگ نمی شود. برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزن از قلمو و رنگ های متداول استفاده نمی شود. پس از اندازه گیری و ساختحفاظ شاخ گوزن هوم سرویز، سازه توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و به صورت کامل رنگ شده تحویل داده می شود.

www.tabrizstep.ir

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

رنگ الکترواستاتیک چیست؟

این رنگ کوره ای است و تکنولوژی به کار رفته در آن تفاوت زیادی با رنگ آمیزی با پیستوله و قلمو دارد. در واقع رنگ پودری با استفاده از شارژ الکترواستاتیک در بافت حفاظ نفوذ می کند و سازه در کوره با دمای بالا قرار می گیرد.

پوشش دهندگی رنگ الکترواستانیک کامل است و نیاز به رنگ آمیزی در زمان های آینده نیست. به علت کوره ای بودن و پوشش کامل رنگ ها، زنگ زدگی رخ نداده و حفاظ همواره زیبایی خود را حفظ می کند.

می توانید رنگ حفاظ را متناسب با رنگ نما انتخاب کنید و یا اینکه از رنگ های پر طرفدار و محبوب شاخ گوزنی یکی را سفارش دهید. طیف رنگی قهوه ای تیره و روشن، مشکی مات و براق به همراه رنگ طلایی بیشتر نظر مشتری را جلب کرده است.

ویژگی‌های نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای ساخت حفاظ روی دیوار مهم ترین مولفه جنس متریال ساخت است. استفاده از ضایعات آهن و ... برای ساخت حفاظ امنیتی اصلا پیشنهاد نمی شود. حفاظ دیوار حیاط شاخ گوزنی از بهترین آهن کار نکرده طراحی و تولید می شود. تراکم حفاظ بالاست و امکان عبور از بین نرده ها به هیچوجه وجود ندارد. هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد، امکان نفوذ کمتری وجود دارد. تراکم حفاظ را از نصب میله های عمودی آن می توان تشخیص داد. برای ساخت نرده شاخ گوزن ازمیلگرد نمره ۱۰ استاندارد و نو استفاده می شود.

این سازه پس از ساخت دچار خمش و پیچش نمی شود و امکان برش آن هم در ارتفاع بالا وجود نخواهد داشت. حتی با فرض امکان برش هم نمی توان از عرض زیاد حفاظ روی دیوار عبور کرد و لازم است تا موانع زیادی از میان برداشته شود که در عمل غیر ممکن است.

وزن نرده حفاظ روی دیوار

سازه های بسیار سبک تر از تراکم کمتری برخوردار هستند. برای حفظ امنیت ساختمان باید تراکم شاخ گوزنی به میزان استاندارد در نظر گرفته شود. در کارگاه های خارج از شهر و یا مناطقی که خلوت هستند و امکان سرقت بالتر است همیشه از حفاظ هایی با تراکم بالاتر استفاده می شود. جنس متریال ساخت، تراکم و اندازه بلندی حفاظ روی وزن آن تاثیر دارد.

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc در چیست؟

جنس حفاظ شاخ گوزنی

نورپردازی حفاظ دیوار حیاط

در ساختمان های لوکس برای جلوه دکوراسیون نمای ساختمان از نورپردازی استفاده می شود. جالب است بدانید که امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی روی هر نوع دیواری وجود دارد. بر روی دیوار آجری، سنگی، سیمانی و ...

می توان حفاظ امنیتی را نصب کرد. برای نورپردازی دیوار هم لازم است تا از قبل با تیم نصب هماهنگ شوند. هنگام نصب می توان منافذی برای نصب بدون آسیب به نورپردازی قبلی در نظر گرفت. البته همیشه پس از نصب حفاظ دیوار برای نورپردازی روی آن اقدام می شود. با نورپردازی می توانید منظره ساختمان را بسیار زیباتر کنید و در عین حال به سارقین نیز هشدار دهید که روی دیوار یک حفاظ مستحکم نصب است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

برای داشتن استحکامات مقاوم در یک ساختمان باید هزینه آن را هم بپردازید. بدون تردید قیمت ساخت سازه های مقاوم، زیبا و چشم نواز بیتشر از قیمت نصب نرده های ساده روی دیوار است. قیمت نرده حفاظ روی دیوار با توجه به متریال ساخت، تراکم، ارتفاع سازه و اندازه متراژ آن مشخص می شود. برای مثال اگر بر روی یک دیوار ۵ متری قصد نصب حفاظ گوزنی را دارید همیشه قیمت یکسان نیست.

این هزینه بستگی به نوع سفارش مشتری دارد. هر چه تراکم نرده های حفاظ بیشتر باشد، قیمت ساخت آن نیز بیشتر خواهد شد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزن در اندازه های ۳۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری به طور معمول تولید می شود. امکان ساخت حفاظ با اندازه ارتفاع بیشتر برای مناطقی که دیوار کوتاه تر است نیز وجود دارد. البته ارتفاع بیشتر به منزله هزینه ساخت بالاتر خواهد بود.

www.tabrizstep.ir

گروه صنعتی تبریز استپ

www.tabrizstep.ir

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 10:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 166
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 17
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 55
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 169
            بازدید ماه بازدید ماه : 608
            بازدید سال بازدید سال : 3401
            بازدید کلی بازدید کلی : 23874

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.15.195.107
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف